Friday, April 10, 2009
and the end.
Alhamdulillah :)
i finished my final presentation which is industrial project at 11.15pm just now :D
everything went well, except I was a bit gabra while presenting.haha.
but my proudest moment was when En Rauf asked a quesion and I answered it correctly.hehe
but thanks Hanis for explaining it to me the night before. I owe your 6 "insert someone's name here" for everything you did to me.heheheehe
anyway, kepada si celaka,
BODOH,AKU TAK PERLUKAN SESIAPALAH NAK BACKUP AKU.
kau suruh boyfriend kau, mak kau, ngadu kat lecturer suruh maki aku semua, ada aku suruh sesape pukul kau ke?
bodoh and childish nak mati.
puan sendiri dah cerita dekat kitaorang yang kau report. sorrylah, kitaorang pun dah report balik.
kitaorang dah elok2 dah cakap ape2 pasal kau tak buat kerja semua, tapi kau yang nak mulakan dulukan? baguslah tu.
kau budget kau nangis2 dekat lecturer, dia nak percaya kata2 kata kau terus?
sorrylah, kau yang bengap. celakabangsat.
mana aku tahu semua ni? DUA lecturer punya pengakuan.
and aku ulang lagi sekalilah, kawan kawan kat sekeliling kau tu semuanya bencikan kau, sebba tu semua cerita kau smapai kat aku.
kau ingat je balik, throughout the years kau dekat uitm ni, kenapa kawan kau selalu bertukar? sebba kau sendiri yang perangai macam bangsat.
aku pun dah malas nak layan perangai budak budak kau tu.
sekarang aku benci kau, kau pun benci aku.
maka kita tak payah nak kacau hidup each other okey?
unless kau nak mengadu lagi ntah kat sape sape.
ntah ntah blog aku ni pun kau dah print or tunjuk kat semua orang yang percaya mulut cibai kau tu kan? papelah weyh, aku tak takut.
these are the list of people who back me up through all this stupid bullshit fight the celakabangsat:
mummy <3
i love you mum. You are the best.thanks for supporting me and telling me "nawaitu biar baik". Thanks for believing in me.
berrie <3
thankyou sayang for always believe in me, concern about me and give me hope to stand up for my right.
amal <3
thanks sangat sangat sangat. without you mmg i have gone crazy i guess. i really appriciate your friendship yang.
hanis<3
thanks for being such a good listener and is always there when I am so down below the ground. I would never be okay without you tauuu takkkk
ain<3
thanks for your saying "fight for the right", the goodluck charm and always believe in me
ayu
thankyou for everything. for back me up, for telling me the true story and for everything else
eejat
jat, kau tetap bestfriend aku, no matter what. eventhough kau nak jadi budak broadcast and nak lupakan aku,(huahahaaha) aku tetap sayang kau kot.haha.
even aku kecik hati sangat dengan kau semalam, aku tetap ikhlas kawan dengan kau sebab diri kau.kau tetap aku anggap as my bestie :)
yaya
thank akak for being there, although tetibe je muncul malam tu, but you cheer me up a LOT. thanks for your support. I really appriciate it and need it gila babi.
apiq
same to you apiq. thanks for the support to face the obsatcle and always believeing in me.
hafriz
kau memang jodoh aku dow.hahahaha. kau memamng yang terbaikkkkkkkkk. thankyou sebab kau sellau msg aku bila aku tgh sedih, walaupun kau tak sedar :)
xaty
thankyou sebab doakan i babe. i love youuu
hazzy
thankyou sebab doakan i jugak and pecayakan i. love youuuu
marwan
thanks sebab kecelakaan kau makes me smile a lot. aku rindu kau bodoh.hehe :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Aiyo. I terpost comment I utk post lain. LOL.
Anyway, glad I could be there for you, babe. That's what friends are for. I totally understand what you went through and how you felt (cousin you punye psl!) and I'm proud of you for trying to be professional throughout this ordeal. :)
Post a Comment